عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

    

 

1-5

 

رئال مادرید نصفه و نیمه ، مشکل خاصی برای غلبه بر تیم دسته سومی اوویدو نداشت . 

در اولین بازی پیش فصل ، شاگردان مورینیو که بیشتر متشکل از اعضای آکادمی بودند با پنج گل به پیروزی رسیدند . دی ماریا با دبلی که کرد ، برای بازی با تیم سابقش در روز جمعه ، انگیزه گرفت و جوان تر هایی نظیر لوکاس و دنیس نیز توانستد خودی نشان دهند .
رئال یا همان کاستیا به علاوه گرانرو و صد البته بدون خوسلو و خسه ، مشکل چندانی برای در هم کوبیدن حریفش نداشت . ترکیب رئال در نیمه اول شامل آدان ، کاسادو ، ماتئوس ، ایوان ، لوکاس ، الکس ، موسکرا ، خوانفران ، گرانرو ، دنیس و موراتا می شد .
در دقیقه 10 ، لوکاس نشان داد که هر چند که شاید نامش زیاد شنیده نشده ، اما بی تردید در آینده می توان بیشتر به او اتکا کرد . او با سرعت بسیار ، یار حریف را جای گذاشت و با یک ضربه دقیق شبیه گل دی ناتاله به ایکر در یورو ، دروازه اوویدو را گشود تا اولین گل فصل رئال را به نام خود ثبت کند .
بچه های کاستیا نشان دادند که پوشیدن پیراهن رئال ، حتی در بازیهای دوستانه هم باعث می شود که با هیچ کس شوخی نداشته باشند . اوویدویی که در آرزوی دسته دوم است را کاملا محو کرده بودند هر چند که دنی باریو ، دروازه بان تیم میزبان عملکرد فوق العاده ای داشت و دو توپ را از موراتا گرفت . همچنین مانع از گل شدن یک شوت عالی از خوانفران شد .
در دقیقه 39 ، روی پاس موراتا و برخورد توپ به بازیکن اوویدو ، دنیس توانست که اولین گلزن روس تاریخ رئال مادرید شود . دو دقیقه بعد نوبت گرانرو بود . ال پیپیتا که تنها بازیکن بزرگسال حاضر در ترکیب بود روی حرکت عالی لوکاس روی خط دروازه صاحب توپ شد تا به آسانی زننده گل سوم بازی باشد .
در نیمه دوم ترکیب رئال شامل خسوس ، فابینیو ، واران ، ناچو ، ریوس ، الکس ، لاس ، گرانرو ، کایخون ، دی ماریا و هیگوائین شد . در همان دقایق آغازین نیمه دوم ، دی ماریا با یک شوت خوب ورودش را به رخ کشید . اما دقایقی بعد مارتینس از اشتباه واران استفاده کرد تا دروازه خسوس را باز کند .
در دقیقه 56 روی اشتباه گلر اوویدو ، این دی ماریا بود که توانست گلزنی کند و فاصله را به حداکثر رساند . در دقیقه 59 ، ناچو به اشتباه پنالتی داد که با این که خسوس به خوبی مهار نکرد ، روی ضربه برگشتی هم مانو بوستو ، دروازه بان اوویدو اشتباه کرد .
در دقیقه 71 ، واران بازی بدش را داشت با یک اشتباه دیگر تکمیل می کرد که کاراکابا یک موقعیت طلایی را از دست داد . دقایقی بعد روی حرکت عالی هیگوائین ، دی ماریا گل دومش در این بازی را زد تا رئال مادرید پنج گله شود .
در دقیقه 76 ، آلوارو لوپز به جای گرانرو به زمین آمد تا الکس تنها یار 90 دقیقه ای رئال باشد . در دقایق پایانی ، بازی به شدت کند شده بود و اوویدویی ها هم انگیزه ای برای کاهش فاصله نداشتند .
در مجموع ، جوانان رئال یک فرصت خوب برای خودنمایی داشتند هر چند که اگر در نیمه دوم ، خط دفاع و به خصوص واران و ناچو کمی بهتر ظاهر می شدند ، تک گل هم وارد دروازه رئال نمی شد .
حالا رئال باید آماده بازی جمعه مقابل بنفیکا شود ، در حالی که برای آن بازی احتمالا شاهین و بنزما و شاید مودریچ به ترکیب اضافه شوند و کمی بازی پر هیجان تر شود .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 106985
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -